Πολιτική αλλαγών – ακυρώσεις

Πολιτική αλλαγών – ακυρώσεις

Σε περίπτωση που το προϊόν έρθει στα χέρια του πελάτη και δεν είναι αυτό που έχετε παραγγείλει, η εταιρεία δεσμεύεται να αλλάξει το προϊόν χωρίς έξτρα χρέωση στον πελάτη ή να του επιστρέψει τα χρήματα του πίσω εντός πέντε εργάσιμων ημερών. Θα πρέπει ο πελάτης να αποστείλει πίσω την λάθος παραγγελία χωρίς χρέωση.

Σε περίπτωση που ο πελάτης θα παραλάβει προϊόν που φέρει κάποιο λάθος, η εταιρεία δεσμεύεται είτε να του στείλει μια νέα ίδια παραγγελία με αυτή που έχει παραγγείλει ή να του επιστρέψει τα χρήματα σε οποιαδήποτε τράπεζα εκείνος επιθυμεί εντός 5 εργάσιμων ημερών και αφού ο πελάτης έχει επιστρέψει χωρίς χρέωση το ελαττωματικό προϊόν στην μεταφορική για να επιστρέψει στην εταιρεία μας.

Σε περίπτωση που ο πελάτης θέλει να ακυρώσει την παραγγελία που έχει κάνει μπορεί είτε να μας καλέσει στο σταθερό τηλέφωνο , κινητό τηλέφωνο είτε μέσω κοινωνικών δικτύων της εταιρείας είτε μεσώ email. Στην ακύρωση ο πελάτης δεν χρεώνεται το παραμικρό εφόσον η παραγγελία θα πληρονόταν με αντικαταβολή. Σε περίπτωση που η παραγγελία έχει πληρωθεί είτε με κάρτα είτε με τραπεζικό έμβασμα τότε τα χρήματα θα επιστραφούν στον λογαριασμό του εντός πέντε εργάσιμων ημερών.

Cart
  • No products in the cart.